لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

تعویض گلس گوشی هوآوی

تعویض گلس گوشی هوآوی

تعویض گلس گوشی هوآوی


تعویض گلس شکسته گوشی هوآوی یکی از مشکلات رایج کاربران این برند است که به دلایل مختلفی اغلب به دلیل ضربه آسیب می بیند و یا ممکن است بر اثر آبخودگی و گرما خراب شود. در این مطلب از موبایل آباد به شما آموزش خواهیم داد که چگونه می توانید گلس آسیب دیده گوشی هوآوی خود را تعویض کنید.


تعویض گلس گوشی هوآوی - جدا کردن صفحه ی گوشی هوآوی


تعمیرات گوشی هوآوی بسیار اسان است. برای تعویض گلس گوشی کافیست به وسیله ی پیچ گوشتی، پیچ های داخل گوشی را باز کرده و صفحه ی پشتی برادارید.
بعد از آن از فلپ پلاستیکی استفاده کنید تا گوشی را باز کنید. یک "سوراخ" کوچک در کناره ها جستجو کنید و فلپ را در آنجا فشار دهید. باز خواهد شد سپس باتری و کابل صفحه لمسی را بردارید. کابل را جدا کنید تا شیشه از گوشی جدا شود. 

بیشتر بخوانید: تعویض ال سی دی هوآوی Y9 Prime 2019


تعویض گلس گوشی هوآوی - شیشه شکسته را بردارید


این سخت ترین قسمت است. اگر این کار را اشتباه انجام دهید دیگر تصویری از تلفن خود نخواهید گرفت. اگر در گوشی هوآوی خود صفحه نمایش TFT یا LCD دارید ، خطر زیاد نیست. اما اگر تلفن شما از یک صفحه نمایش LED مانند AMOLED یا هر نوع صفحه نمایش LED دیگری برخوردار است ، بسیار مراقب باشید. اگر نمایشگر LED با هر نیرویی لمس شود ، ترمز می کند.
شیشه با دو نوار کناری از کنار صفحه به گوشی وصل می شود.همچنین دقت کنید اگر آن را بردارید صفحه خراب می شود. برای از بین بردن نوار و جدا کردن شیشه از تلفن می توان با کارت بازی پلاستیکی انجام داد. بله، درست شنیدید. کارت بازی به اندازه ای نازک است که بین گوشی و شیشه جا می گیرد. ابتدا کارت را در گوشه پایین تلفن وارد کرده و آن را به داخل فشار دهید. مطمئن ترین روش در این حالت این است که اگر یک گوشه را آزاد بگذارید و کارت بازی را به پهلو بگذارید و آن را بچرخانید.

 


 

بیشتر بخوانید: تعویض تاچ و ال سی دی هوآوی y7

 

تعویض گلس گوشی هوآوی - شیشه جدید را وارد کنید


صفحه نمایش اکنون خاموش است و وقت آن رسیده تا صفحه جدیدی را به تلفن اضافه کنید. تا جایی که می توانید نوار قدیمی را از کناره های تلفن بردارید تا شیشه جدید به طور مرتب روی گوشی قرار بگیرد.
ابتدا فیلم محافظ داخلی را از روی شیشه بردارید. به یاد داشته باشید که با حذف این کار ، فیلم از روی نوار شیشه جدید نیز برداشته می شود.
قبل از فشار دادن شیشه روی تلفن ، کابل صفحه لمسی شیشه ای را از طریق تلفن فشار دهید.
کابل را در مکان صحیح قرار داده و باتری را روی تلفن قرار دهید 
تلفن را امتحان کنید که هنوز کار می کند.
حال دوباره پیچ ها را بگذارید 
تبریک عرض می کنیم. نمایشگر و صفحه لمسی گوشی شیائومی تعویض شده و به درستی کار می کند. 

 

همچنین بخوانید: مقایسه گلکسی A52 و A72/ کدام را بخریم؟


سخن آخر


همانطور که در بالا گفته شد برای تعویض گلس گوشی میبایست دقت لازم را داشته باشید. در غیر این صورت علاوه بر نمایشگر ممکن است به اجزای دیگر گوشی نیز آسیب جدی برسانید. بهترین کار این است که برای تعویض گلس گوشی هوآوی به مراکز معتبر موبایل مراجعه کنید. موبایل آباد در کنار شماست. شما می توانید در هر شهری که هستید به صورتی ضوری و غیر حضوری گلس گوشی هوآوی خود را تعویض کنید. کافیست بر روی ثبت درخواست تعمیرات کلیک کرده . از همکاران ما در این زمینه مشاوره ی رایگان دریافت نمایید.


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات