لوگو موبایل آباد
صفحه اصلی موبایل آباد تماس باما

قابیلت های جدید واتساپ 2021

قابیلت های جدید واتساپ 2021

قابیلت های جدید واتساپ 2021


در هفته های اخیر ، WhatsApp در حال کار بر روی تعداد انگشت شماری از ویژگی های جدید است. برخی از این ویژگی ها در حال حاضر در حال توسعه هستند ، این بدان معناست که عرضه آنها خیلی دور نیست). اخیراً ، WhatsApp در حال آزمایش تماس های صوتی / تصویری برای نسخه وب و دسک تاپ خود بود. ما لیستی از ویژگی های WhatsApp که در دست کار است و احتمالاً در اواسط سال 2021 ارائه خواهد شد را جمع آوری کرده ایم. انتظار می رود ویژگی های جدید WhatsApp تجربه پیام رسانی را افزایش داده و موارد استفاده جدیدی را برای برنامه معرفی کند. 

 

قابلیت جدید واتساپ - پشتیبانی از چند دستگاه


از اولین قابلیت جدید پیشبینی شده در واتساپ، پشتیبانی از از چند دستگاه است. با استفاده از این ویژگی ، کاربران واتس آپ می توانند به طور همزمان به چندین دستگاه وارد شوند. این ویژگی در حال توسعه است و در نسخه بتا WhatsApp برای آیفون در ماه نوامبر مشاهده شد. در حال حاضر ، WhatsApp فقط از دو دستگاه همزمان پشتیبانی می کند ، یعنی تلفن و دسکتاپ. گزارش شده است که پشتیبانی جدید چند دستگاهی به کاربران امکان می دهد تا حداکثر چهار دستگاه را در یک حساب واحد اضافه کنند. این بدان معناست که به محض اینکه این ویژگی به مرحله اجرا در آمد ، می توانید همزمان از طریق iPad و iPhone به همراه دسک تاپ وارد سیستم شوید.

قابلیت جدید واتساپ - تماس از طریق برنامه WhatsApp Web و دسک تاپ


بدون شک ویژگی تماس از طریق برنامه WhatsApp Web و دسک تاپ یک ویژگی فوق العاده و جذاب خواهد بود. شایعه شده است که هر دو برنامه WhatsApp Web و برنامه های دسک تاپ برای ویندوز و macOS از تماس صوتی / تصویری پشتیبانی می کنند . این ویژگی همانند پیام های ارسالی از دسک تاپ کار خواهد کرد ، به این معنا که اگر از تماس صوتی یا صوتی WhatsApp از طریق برنامه وب / دسک تاپ استفاده می کنید ، تلفن شما با WhatsApp باید اتصال اینترنتی فعال داشته باشد. در حال حاضر ، فقط می توانید با استفاده از وب سایت و برنامه دسک تاپ پیام رسانهای اجتماعی پیامها / پرونده ها را به مخاطبین ارسال کنید.

 

بیشتر بخوانید: آموزش نصب دو واتساپ روی یک گوشی

 


قابلیت جدید واتساپ - امکان بیصدا شدن ویدئو


WhatsApp در حال حاضر نمی تواند ویدیوها را هنگام ارسال به مخاطب یا بارگذاری آنها به عنوان یک وضعیت ، بی صدا کند. اما با ادامه کار ، انتظار می رود برنامه پیام رسانی اجتماعی به کاربران امکان نادیده گرفتن فیلم را بدهد. ویژگی بی صدا کردن فیلم هنوز در مرحله توسعه است و طبق تصویر صفحه به اشتراک گذاشته شده توسط WABetaInfo ، یک نماد بلندگو در سمت چپ ، در کنار جزئیات مدت زمان و اندازه فایل ویدیویی که کاربر می خواهد به اشتراک بگذارد ، در دسترس خواهد بود. برای نادیده گرفتن ویدئو ، کاربر باید قبل از اشتراک آن با شخصی در مخاطبین ، گروه یا به عنوان وضعیت ، روی نماد بلندگو ضربه بزند.


قابلیت جدید واتساپ - "بعدا بخوانید"


گفته می شود که "بعداً بخوانید" نسخه بهبودیافته ویژگی موجود چت های بایگانی شده در واتساپ است. هنگامی که یک گپ برای خواندن بعداً منتقل می شود ، WhatsApp اعلان هایی را برای آن گپ ارسال نمی کند. علاوه بر این ، این ویژگی شامل "حالت تعطیلات" خواهد بود که به شما اطمینان می دهد گپ های "بعداً بخوانید" به همان روشی که چت های بایگانی شده در نسخه پایدار فعلی کار می کنند ، باشد. بعداً بخوانید همچنین با یک دکمه ویرایش برای تنظیمات کاربران تنظیم می شود. کاربران واتس اپ همچنین می توانند چندین چت را همزمان انتخاب کنند تا سریع بایگانی شوند.

 

بیشتر بخوانید: چگونه از واتساپ بکاپ بگیریم؟

 

قابلیت جدید واتساپ - بیمه WhatsApp


به زودی می توانید از طریق واتس آپ در هند بیمه خریداری کنید. بستر پیام رسانی متعلق به فیس بوک قرار است از طریق ارتباط با بازیکنان مجاز خدمات مالی ، محصولات بهداشتی و بازنشستگی خرد را در سیستم پیام رسانی خود در هند عرضه کند. در ابتدا ، WhatsApp از طریق سیستم عامل خود ، پوشش بیمه سلامت SBI General و برنامه های HDFC Pension را به فروش می رساند. (البته این ویژگی به زودی در ایران نیز گسترش پیدا می کند.)

 

برای مشاهده مطالب بیشتر به بخش مقالات موبایل آباد مراجعه نمایید

 

به تماسهای گروهی از دست رفته بپیوندید


گزارش شده است که به روزرسانی در آینده به کاربران واتس اپ اجازه می دهد تا به تماس های گروهی که پس از شروع تماس به آنها دعوت شده اند ، بپیوندند . 

 

اگر واتسابت به مشکل خورده همین الان ثبت درخواست تعمیرات بزن و از کارشناسان موبایل آباد مشاوره رایگان بگیر


لینک مقاله کپی شد
میانگین امتیاز این مقاله 0 امتیاز از 5

دیدگاه و امتیاز شما

با بیان دیدگاه و نظرات سازنده خود، ‌موبایل آباد را در جهت ارائه مقالات با کیفیت بالاتر یاری فرمایید.

امتیاز شما
ثبت درخواست تعمیرات